Direct contact? Bel: (072) 57 257 44

Home > Over ons > Klachtenregeling

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen er alles aan om u, met professionele deskundigheid en de beste faciliteiten, zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u er desondanks ontevreden over zijn, dan willen we dat graag horen. Uw suggesties en opmerkingen geven ons de kans onze dienstverlening verder te verbeteren.

Wat doen we met uw advies of verbeterpunt?

Het belangrijkste is om met u te kijken of de klacht naar uw tevredenheid opgelost kan worden. Een andere factor is dat wij uw klacht gebruiken om onze dienstverlening zonodig te verbeteren.

Wat kunt u doen met uw advies of verbeterpunt?

Het beste kunt u zelf uw klacht met de betrokkene bespreken. U vertelt waarover u ontevreden bent en de betrokkene heeft dan de mogelijkheid om bepaalde dingen te veranderen of aan u de gang van zaken uit te leggen. Mogelijk komt u in zo’n gesprek tot een oplossing.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met Ann Taveirne Centrum Fysiotherapie & Revalidatie.

Een advies of verbeterpunt indienen

U kunt een feedbackformulier opvragen, vult deze volledig in en stuurt deze naar onderstaand postadres van de praktijk of u mailt de feedback naar info@anntaveirne.nl. Daarna neemt de praktijkhoudster contact met u op om in overleg met u het verloop van de procedure te bespreken.

Postadres

Ann Taveirne Centrum Fysiotherapie & Revalidatie
T.a.v. mevrouw A. Taveirne, praktijkhoudster
Umbriëllaan 7-9
1702 AJ Heerhugowaard
T: 072 - 572 57 44 ( maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 16.00 uur )
E: info@anntaveirne.nl

Heeft u een klacht over uw hulpverlener of de organisatie?

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de organisatie, de communicatie of de manier waarop u behandeld bent in onze praktijk én komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie waar wij bij aangesloten zijn:

Klachtencommissie van het KNGF
Secretaris Klachtencommissie KNGF
Postbus 248
3800 AE Amersfoort

Voor meer informatie: www.defysiotherapeut.com.